Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 5 grudnia 2019

Paletka do konturowania twarzy Define + Sculpt Avon True



Paletka do konturowania twarzy Define + sculpt Avon True

Opis producenta:Paletka do konturowania twarzy Avon zawiera cztery odcienie do korekty i modelowania twarzy. Kremowy bronzer koryguje rysy twarzy i stanowi bazę dla pudrowego bronzera.

Kremowy rozświetlacz wygładza skórę i podbija efekt rozświetlacza z drobinkami. Pudrowy matowy bronzer wzmacnia konturowanie dla efektu 3D. Pudrowy rozświetlacza z drobinkami nadaje skórze zdrowy blask.


Ode mnie:
Paletka zawiera 2 kremowe kolory i 2 pudrowe.


Ciemny kremowy bronzer idealnie podkreśla partie twarzy konieczne do wymodelowania. Dobrze się rozprowadza i daje odpowiedni efekt. Jasny kremowy odcień jest dla mnie w sam raz do poprawek, mieszania kolorów lub do używania zamiennie z korektorem. Dobrze sprawdzi się pod oczami, ponieważ nie wchodzi w załamania skóry i dobrze kryje.


Matowy bronzer ujednolica makijaż dodając mu pudrowego efektu, a rozświetlacz bardzo delikatnie nadaje blasku i świeżości skórze. Makijaż z tą Paletką nabiera trójwymiarowego wyglądu.Paletka u mnie sprawdza się świetnie. Długo czekałam na taki produkt od Avon i się doczekałam, a przede wszystkim się nie zawiodłam.

Tutaj więcej o paletkach Avon  http://u.grubo.io/8f5

1 komentarz: