Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 15 listopada 2012

Essence All eyes on me Maskara - recenzja

Essence All Eyes On Me - Maskara wielofunkcyjna

  • pogrubia
  • wydłuża
  • podkręca
  • rozdziela rzęsy



Niepozorna maskara, która ma w sobie kilka dobrych cech. Pogrubia, podkreśla rzęsy, nie skleja ich, delikatnie podkręca, sprawia, że są wyraziste i ładnie wytuszowane. Ostateczny efekt jest przyzwoity, tym bardziej, że cena nie jest wygórowana (dałam za nią około 8-9 zł). Jedynie z trwałością nie jest tak dobrze, bo po kilku godzinach rzęsy nie są już tak intensywnie pomalowane. Warto mieć ją jednak w torebce i poprawić makijaż w razie potrzeby. Jest mała i poręczna, więc zmieści się spokojnie, nawet do kieszeni. 


Jednym zdaniem: dobra maskara w dobrej cenie.

3 komentarze:

  1. sama mam tą maskarę i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogólnie samych damskich kosmetyków jest cała masa i faktyczni mi jest ciężko się w nich połapać. Wiem na pewno, że bardzo dobrą maskarą jest ta z https://eveline.pl/makijaz/oczy/maskary gdyż często produkty tej firmy widzę u mojej żony.

    OdpowiedzUsuń