Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 września 2014

Spray na plecy przeciw wypryskom Clearskin Avon


Trądzik na plecach jest moją zmorą toteż produkt do pleców był dla mnie mile widziany. W przypadku pleców nie obawiałam się działania alkoholu czy szczypania. Fajnie, że jest coś takiego, bo u innych firm nie widziałam. Smarowałam plecy zazwyczaj jakimiś preparatami ale jest to trudne.

Regularne stosowanie przynosi efekty. Stosuje go codziennie na wieczór po kąpieli.

  • przyspiesza gojenie
  • wysusza wypryski
  • zapobiega powstawianiu nowych

Jedynym małym minusem jest to, że produktu zazwyczaj używam do góry nogami i jest niewielki problem z rozpyleniem sprayu, gdy zlatuje on na dół. Buteleczka mogłaby by lepiej pomyślana skoro to produkt do pleców.

W ten sposób można też rozpylać silne toniki, które są za ostre do twarzy. Wlewamy do buteleczki, psikamy na plecy i czekamy na efekty :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz