Łączna liczba wyświetleń

środa, 18 lutego 2015

Odświeżająco - matujący peeling do twarzy Ogórek i drzewo herbaciane Avon Naturals


Odświeżająco - matujący peeling do twarzy Ogórek i drzewo herbaciane Avon Naturals

Kremowy peeling z drobinkami, które dobrze ścierają naskórek. Takie połączenie nie wysuszy skóry i jej nie podrażni, ale też skutecznie oczyści. 

Odtłuszcza skórę, sprawia, że jest świeża, mniej świecąca, matowa i wygładzona. 

Dobry produkt za niewielką cenę. Działa zupełnie tak jak się nazywa, a zatem warto go mieć w swoich zasobach kosmetycznych. 

Mam jeszcze maseczkę, zobaczmy jak się spisze. 


Swoją drogą, pamiętacie jakie były kiedyś opakowania serii Naturals? Natknęłam się przypadkiem i przypomniały mi się stare czasy Avonu. Były żele z wieszaczkami i przezroczyste tubki. Fajnie by było jak by wróciły te opakowania, miały swój urok :)



1 komentarz:

  1. Podobały mi się stare opakowania ;) a z tej serii bardzo lubię maseczkę, peelingu nie miałam

    OdpowiedzUsuń