Łączna liczba wyświetleń

sobota, 11 lipca 2015

Nowości lipcowe


Zamówienie Avon:
- żel do golenia 4,99 zł - w sam raz na lato
- krem zmiękczający do pięt xxl 8,99 zł - duża tubka niezawodnego kremu do stóp
- woda różna 5,99 zł - pachnie pięknie, zastąpi tradycyjny tonik
- balsam pod prysznic 11,99 zł - ciekawe jak ma się do pierwowzoru Nivea
- peeling do ciała Dazzling Moments - gratis bardzo trafiony
- próbka nowej szminki powiększającej usta 3D - Stollen Kisses - kolor dla mnie, przekonała mnie ta próbka, szminka pozostawia przyjemnie miękkie usta i długo się utrzymuje


Yves Rocher
- książeczka z rabatami
- ulotka na lipiec
- gratisowa torba na zakupy z czerwca - poprzedni model się skończył więc dostałam taką składaną




Niespodzianka od Garniera z Wizażu:
- krem BB do cery jasnej - akurat ten z Eveline mi się skończył
- szampon i odżywka wzmacniające do włosów "Gęste i zachwycające" - a miałam kupić ostatnio w sklepie ten duet
- żel do mycia twarzy Essenntials - miałam kiedyś i był ok
- płyn micelarny - nie miałam, chętnie wypróbuję

1 komentarz:

  1. Ta torba z YR jest fajniejsza ;))) Też mnie ciekawi ta woda różana :)

    OdpowiedzUsuń