Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 października 2017

ROSSMANN PROMOCJA - 55% PAŹDZIERNIK 2017 - KOLORÓWKA + przegląd mojej kosmetyczki




Kolejna wielka promocja w Rossmannie! Promocja trwa w dniach 10.10 - 19.10.2017, a zatem dziś ostatni dzień!
Dla klubowiczów Rossmann - 55%, dla pozostałych - 49% na produkty do makijażu


Co warto kupić na promocji w Rossmannie z kolorówki?

Chętnie wybrałabym dla siebie:

Do twarzy:
- podkład matujący Maybelline Fit Me
- puder Banana Powder Wibo
- zestaw do konturowania twarzy Wibo 3 steps to perfect face
- pomadę do brwi Wibo
- korektor antybakteryjny Isana

Usta
- pomadkę Bourjois Rouge Edition Velvet

Oczy
- Paletka cieni Wibo Go Nude

Jednak tym razem nie zaszalałam. Planowałam kupić puder bananowy Wibo, ale nie było go kilka dni z rzędu w żadnym sklepie.
Korektory i pudry Isana, które bardzo lubię tym razem nie zostały objęte promocją.
Podkłady mam na razie w zapasie (Avon, Maybelline), ale planuję używać ich sporadycznie - chcę trochę dać cerze trochę odpocząć.
Paletki do cieni kupiłam ostatnim razem na promocji w Rossmannie oraz Hebe, tej z Lovely Dark Nude jeszcze nawet nie zaczęłam używać, nabyłam też MUA przez internet i jestem z niej całkiem zadowolona.
Ostatnio także zaszalałam z zakupami w Avon i wzbogaciłam swoje kosmetyki o kilka nowych produktów do makijażu.


Na zdjęciu niedawno nabyta kolorówka z Avon: podkład, zestaw do brwi, konturówka do ust, kredka do oczu, szminka we flamastrze i próbki szminek.


Matowe cienie Sensique Nude z Hebe - kolor 114 Natural Chic


Paletka cieni MUA - Hall of Fame

Ostatecznie kupiłam w Rossmannie zupełnie pod wpływem impulsu szminkę Miss Sporty - My Delicate Nude (104) kremowy i delikatny róż, jak dla mnie odrobinę za jasny, ale potrzebowałam właśnie wśród szminek takiego jasnego akcentu. Szminka pięknie pachnie i pielęgnuje usta, a jej ładny zapach sprawia, ze ciągle chcę nią malować usta! Szminka po promocji (-49%, bo kupowałam tylko jedną sztukę) wyniosła około 8-9 zł. Na jesienne spierzchnięcia będzie jak znalazł, a dodatkowo pozostawia naturalny i dziewczęcy kolor na ustach.


A jak Wasze zakupy?

1 komentarz:

  1. Zapomniałam o tej szmince, za to wzięłam nowość ombre z Lovely i nie jestem zadowolona...

    OdpowiedzUsuń