Łączna liczba wyświetleń

sobota, 29 czerwca 2019

Lactacyd Precious Oil Delikatny olejek do higieny intymnej



Lactacyd Precious Oil Delikatny olejek do higieny intymnej 200 ml


Opis producenta:
Lactacyd Precious Oil to wyjątkowo delikatny olejek do higieny intymnej. Formuła została wzbogacona o drogocenne olejki i stworzona by delikatnie oczyszczać i nawilżać okolice intymne. Twoja skóra będzie miękka, gładka i nawilżona.

Cechy produktu:
olejek delikatnie myje, nawilża i chroni miejsca intymne,
pozostawia na skórze uczucie satynowej miękkości,
utrzymuje prawidłowe pH skóry,
niezwykle łagodny i bezpieczny dla skóry.


Ode mnie:
Delikatny olejek do higieny intymnej Lactacyd jest bardzo łagodny. Płyn ma postać olejku, który pod wpływem wody przyjemnie się pieni. Ma delikatny zapach i bardzo delikatną formułę, która pozostawia uczucie nawilżenia i odświeżenia. Dzięki postaci olejku jest bardzo wydajny. Bardzo lubię ten płyn, bo jest zupełnie inny niż wszystkie i komfortowo się go używa. Polecam!

2 komentarze:

  1. Widziałam go, ale nie miałam, mówisz olejek i się pieni to może spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobry produkt, przyjemna konsystencja w użyciu :) dostałam kiedyś próbkę... i już musiałam go kupić :)

      Usuń