Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 czerwca 2014

Chusteczki samoopalające Efektima i próbki Iwostin


Moje najnowsze przesyłki:
* chusteczki samoopalające Efektima do testów
* próbki z konkursu Iwostin

Chusteczki Efektima przetestuję na dniach jak tylko temperatura pozwoli znów cieszyć się odkrytymi nogami w spódniczce. W zeszłym roku kupiłam takie chusteczki w Rossmannie, ale po prostu o nich zapomniałam i w ubiegłym sezonie nie użyłam. Przypomniałam sobie o nich dopiero teraz kiedy zostałam poproszona o recenzję dla Efektimy.
Bardzo się ucieszyłam, bo moja skóra jest bardzo blada, opalać się nie lubię, a w tym roku nie zapowiadają mi się niestety żadne wakacje. Chusteczki samoopalające będą jak znalazł.
Tym samym będę mogła porównać dwa produkty - te z Rossmana i od Efektimy, więc myślę, że testy będą bardziej wiarygodne na tej podstawie.

Próbki Iwostin to tym razem 3 saszetki różnych produktów.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz