Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 8 czerwca 2014

Stylizacja włosów - produkty i urządzenia

Dziś opowiem o kosmetykach, produktach i urządzeniach, których używam do układania moich włosów.


Moja ulubiona szczotka do włosów, a właściwie do ich suszenia i układania. Nie jest za twarda, ani za miękka, grubość i średnica w sam raz, dobrze modeluje włosy w połączeniu z suszarką i pianką Wellaflex. Pianka tym samym chroni włosy przed negatywnym działaniem ciepła suszarki tudzież prostownicy, a za razem utrwala efekt. Udana fryzura gotowa w kilka minut.


Kiedy zależy mi, aby fryzura była nienaganna i trzymała się jak należy, a do tego chcę podnieść włosy u nasady i nadać im objętości używam lakieru Taft z kolagenem i efektem push-up. Małe opakowanie mieści się do torebki, na półce, ale i jest adekwatne do moich potrzeb - używam go tylko w wyjątkowych sytuacjach. Na co dzień staram się nie obciążać włosów lakierem.



Głównym urządzeniem, którym posługuję się na co dzień jest jednak prostownica do włosów.

Remington Wet 2 Straight - czyli prostownica zarówno do mokrych jak i suchych włóków. Idealna kiedy nie mam czasu na suszenie włosów, ponieważ dosusza je podczas prostowania, a przez małe otworki w jej płytkach paruje nadmiar wody. Jest zupełnie bezpieczna, nie niszczy włosów i zawiera składniki na płytkach, które wręcz utrwalają proste włosy. Efekt prostowania jest właśnie na mokrych włosach o wiele trwalszy, niż prostowanie już wysuszonych kosmyków, ale w obu przypadkach prostowanie jest skuteczne, dość trwałe i szybkie, a moje włosy są naprawdę niesforne.


Prostownica ma regulację temperatury, nagrzewa się około 10 sekund i jest gotowa do pracy. Prostuje, wygładza włosy, nie elektryzują się one po niej. Na początku nie przypadła mi do gustu, coś mi się w niej nie podobało, sama nie wiem co, ale po czasie używania bardzo ją lubię. Przyzwyczaiłam się do jej sprawnego używania i wszystko jest w porządku, a włosy wyglądają tak jak należy.

4 komentarze:

  1. Jak mi kiedyś kuzynka zrobiła włosy prostownicą to masakra wyglądałam haha ja teraz używam sprayu do modelowania czasem pianki i heja zwłaszcza latem luzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam tę prostownicę Remingtona i też jestem z niej zadowolona ;) Włosy są proste jak drut, i to nawet do następnego mycia, co jeszcze nigdy mi się nie zdarzyło w przypadku innych prostownic. A mogę wiedzieć, gdzie kupiłaś tę szczotkę do włosów? Bo szukam podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile dobrze pamiętam to w Carrefourze ;) nie była też droga, do 10 zł

      Usuń
    2. Dzięki! :*

      Usuń