Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 lipca 2016

Kosmetyki używane w czerwcu


























1. Płyn do higieny intymnej Facelle Sensitive Rossmann - sprawdzony płyn, który nie podrażnia, lecz odświeża. To już chyba 3 użyte, jeśli nie 4 opakowanie tego produktu.

2. Mleczko do ciała do skóry suchej Dove - doskonale nawilżające mleczko do ciała, które odżywia suchą skórę. Dzięki niemu skóra jest miękka i zadbana.Wchłania się trochę wolno, jak to mleczko.

3. Odżywka do włosów ceramidy i proteiny Be Beauty - dobra odżywka z Biedronki, sprawdzała się w swoim zadaniu nawilżając włosy.

4. Szampon łopianowy Elfa Pharm - szampon przeciw wypadaniu włosów o ziołowym i naturalnym składzie zbliżonym do dermokosmetyków. Żelowa konsystencja dobrze oczyszczała skórę głowy i włosy, ale tym samym taki rodzaj szamponu nie działa na łuski włosów, nie nawilża ich. Niestety zawiodłam się na tym szamponie, bo nie spowodował, że ograniczyło się wypadanie włosów oraz nie zauważyłam większego porostu nowych włosów. 


5. Peeling gruboziarnisty mineralny do twarzy Perfecta - dobry peeling, który doskonale oczyszcza twarz. Dość ostry, ale czasem właśnie taki jest potrzebny. Nie podrażnia skóry. 

6. Tusz do rzęs Growing Lashes Wibo - żel z odżywką, która stymuluje rzęsy do wzrostu. Szczoteczka jest bardzo niestandardowa, ma bardzo krótkie "włoski". Ale mimo tego dobrze radzi sobie z nakładaniem tuszu i rozdzielaniem rzęs. Na początku mi się nie spodobał, ale potem był całkiem ok.

7. Woda perfumowana Avon Luck - elegancki zapach, który intryguje i dodaje klasy. W sam raz na co dzień, do pracy. Są to orientalno - kwiatowe perfumy, które przywołują do radości i szczęścia w każdej chwili. Słodycz tego zapachu owinięta jest orientalną nutą, a tło stanowią świeże wonie kwiatów. 

8. Farba do włosów Accent - kupiona w Rossmannie, kolor ciemny brąz. Zapewnia trwały kolor i mocne krycie. 

9. Peeling do ciała jagody acai Planet Spa Avon - rewelacyjny peeling! Masowanie ciała tym kosmetykiem to rytuał. Ma on fioletowy kolor i po chwili ciało także staje się fioletowe i pachnące jagodami. Peeling raczej dobrze nawilża, aniżeli mocno oczyszcza skórę. Wcieranie go w skórę odpręża, masuje, odrobinę ściera naskórek. Pozostawia skórę pachnącą, czystą, rozmasowaną, ale też dodatkowo nawilżoną. 



10. Antyperspirant przeciw plamom w sprayu Garnier Mineral - mój ulubiony dezodorant w sprayu. Ładnie pachnie, dobrze chroni, nie ma plam i śladów na ubraniach po nim.

11. Dezodorant antyperspiracyjny w spray Adidas 6 in 1 - też dobry dezodorant, ale nie aż tak jak poprzednik. 

12. Żel oczyszczający Dermo Purifyer Eucerin - bardzo dobry żel do mycia twarzy. Dobrze oczyszczał skórę, nie zawiera alkoholu, dobrze się pieni i domywa nawet trudny makijaż. Przy okazji działa dobroczynnie na trądzikową skórę i zapobiega powstawaniu nowych pryszczy. 

2 komentarze:

  1. Mam odżywkę z biedry, tylko chyba inną, farbę miałam dawno, ale jasną i nie powaliła mnie, więc mam uraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tego Garniera i niestety... działał u mnie do 6-7h :(

    OdpowiedzUsuń