Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 lipca 2016

Krem BB Czysta Skóra 5w1 przeciw niedoskonałościom Garnier


Krem BB Czysta Skóra 5w1 przeciw niedoskonałościom Garnier - krem BB do cery jasnej i skóry tłustej ze skłonnością do niedoskonałości.

Krem ma przyjemny zapach (jak dla mnie bardzo świeży, jakby lekko ogórkowy) i lekką konsystencję, która dobrze nawilża skórę. Tym samym jeśli nawilża - nie będzie wspomagał matowienia. U mnie cera po tym kremie świeci się bardzo mocno, a dodatkowo krem BB sprawia, że czuję się jak bym miała cały czas mokrą cerę. Przez to też przy jakimkolwiek dotknięciu twarzy krem się ściera.

Krem do cery jasnej nie jest jednak taki całkiem jasny. Dla mnie odrobinę za ciemny, ale po przypudrowaniu koloryt się dopasowuje i wyrównuje.

Poza tym dobrze kryje jak na krem BB, a to jest dla mnie ważne by był odpowiednim substytutem podkładu, a niekoniecznie kremu. I tak to właśnie już u mnie jest z kremami BB, dlatego używam je latem, aby dać odpocząć skórze od tradycyjnych i cięższych podkładów. Ma filtr SPF 15 więc zapewnia podstawową ochronę podczas przebywania na zewnątrz.

Do ideału mu daleko, ale i tak go lubię. Nie stosuję go na co dzień, raczej weekendowo lub podczas upalnych dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz