Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 9 marca 2017

Testowania kaszek Smakija Zott #Zakochaniwsmaku


Raportuję wrażenia z testowania kaszek Smakija  Zott #Zakochaniwsmaku

Tym razem testowałam smaki kaszek Smakija i co tu dużo mówić.. Zakochałam się w smaku!
Kaszki przede wszystkim zmieniły swoje opakowania i przywdziały wdzięczny fiolet.


Zadaniem ambasadora było wykupienie całego asortymentu kaszek ze sklepu ;), a przynajmniej 8 smaków kaszek:
- Smakija Kaszka śmietankowa
- Smakija Kaszka z sosem z owoców leśnych
- Smakija Kaszka z cynamonem
- Smakija Kaszka z sosem z wiśni
- Smakija Koaszka z sosem z truskawek
- Smakija Kaszka z czekoladą
- Smakija Kaszka z sosem jabłkowo-cynamonowym
- Smakija Kaszka z sosem z malin


Ja postawiłam na tradycyjne smaki i najbardziej uwiodła mnie kaszka śmietankowa – banalne, ale prawdziwe. Niby wersja bazowa, ale dla mnie idealnie śmietankowa i mleczna.


Czekolada była równie kusząca. Słodka niczym czekolada mleczna i podkreślona kakaową nutą.


Nowością okazał się także smak cynamonowy kaszki – nie pomyślałabym, że kaszkę można łączyć z cynamonem, bo jakoś zarezerwowałam ten smak dla owsianki.

Moich blisko zaś uwiódł smak owoców: maliny i owoce leśne w towarzystwie kaszki Smakija szybko zniknęły z lodówki. Truskawka z wisienkami oraz pieczonymi jabłkami nie musiały też długo czekać na swoją kolej -  smakowały małym i dużym. Wszystkim jednak przyniosły dużo radości, smaku i zakochania w jednej małej chwili spędzanej na słodkiej przyjemności.

Lubię kampanie trnd, bo pozwalają spędzić z bliskimi trochę czasu i obdarować ich smakołykami. Na półce sklepowej raczej nie zwróciłabym uwagi na kaszki – jadam je rzadko. Teraz miałam przyjemność znów się rozsmakować w zapomnianej przekąsce.

Do projektu dołączono też notesiki z magnesem na lodówkę – żeby już nie zapomnieć o zakupie kaszki Smakija – jest ona pierwsza na liście!

1 komentarz:

  1. Kaszki Smakija wyróżniają się oryginalnym smakiem i połączeniem owocowym. Całość stanowi idealny duet, który podbije serca niejednej osoby. Kaszka jest idealnie słodka i posiada aksamitną konsystencję, zaś wsad owocowy zawiera prawdziwe kawałki i cząstki owoców. Znakomite połączenie, które nie tylko zaspokaja głód w domu, ale również poza nim. Świetna przekąska w domu, w pracy czy nawet w podróży. kaszki występują w wielu wariatach smakowych, więc nawet wybredny znajdzie coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń