Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 4 stycznia 2018

Mleczna maska do włosów Crema al Latte Serical Pettenon Cosmetici


Mleczna maska do włosów Crema al Latte Serical Pettenon Cosmetici

Opis producenta:
Dzięki proteinom pozyskanym z mleka krem wspaniale nadaje się do każdego rodzaju włosów, pozostawiając je delikatne i odżywione. Doskonały do zregenerowania włosów osłabionych przez rozjaśnianie, farbowanie oraz trwałą ondulację.

Ode mnie:
Bardzo przyjemna maska do włosów. Zacznę od zapachu, bo ten przypomina słodki, waniliowy budyń i jest przepiękny - aż się chce trzymać na włosach tę maskę.

Konsystencja jest kremowa i gęsta, nie spływa z włosów, łatwo ją nabrać na dłoń.

Mam włosy wysokoporowate i sprawdza się na nich bardzo dobrze. Odżywia, regeneruje, nawilża, nie obciąża, a do tego nie przyspiesza przetłuszczania włosów. Włosy po jej użyciu są wygładzone i miękkie.

Jest to maska, która zawiera proteiny, więc nie należy z nią przesadzać. Raz na tydzień lub co drugie mycie włosów będzie akurat. Ja trzymam ją ok. pół godziny pod czepkiem dla uzyskania lepszych efektów.

Opakowanie jest duże i wystarcza na długo, a maska ponadto nie należy do tych najdroższych (ok. 15 zł). Można? Można! Dobra maska w dobrej cenie i o bardzo dobrym działaniu. Polecam!

1 komentarz:

  1. Kiedyś się nad nią zastanawiałam, ale w sumie nie pamiętam dlaczego nie kupiłam ;) Jak dobiję pudło innej spojrzę na nią :)

    OdpowiedzUsuń