Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 maja 2018

Kosmetyki do pielęgnacji twarzy - Promocja Rossmann maj 2018 - moje typy



Trwa właśnie kolejna promocja w Rossmannie na produkty 2+2 gratis :) Tym razem są to produkty do pielęgnacji twarzy pod hasłem ZADBAJ O SWOJĄ CERĘ! Czas trwania promocji: 18-28 maja 2018.
Jest to jednorazowa promocja dla Klubowiczów Rossmann na 4 różne produkty do pielęgnacji twarzy - za darmo otrzymamy dwa tańsze produkty, a zapłacimy za droższe dwa..

Co chciałabym zatem kupić?

1. Bielenda, arganowy koncentrat brązujący, Argan Bronzer, 15 ml - dla poprawy kolorytu cery, nigdy nie używałam samoopalaczy do twarzy, a ten kosmetyk zapowiada się delikatny w działaniu i skuteczny. Opalac się nie lubię, ale koloryt cery mógłby zmienic się w bardziej opalony, kiedy lato nadchodzi ;) Producent zapewnia o bardzo naturalnym efekcie.

2. Bielenda, Botanic Spa Rituals, hydrolat z olejkiem z pestek malin i melisą, 200 ml - zastanawiam się nad tym hydrolatem lub płynem micelarnym z tej samej serii. Jednak nie miałam nugdy hydrolatu i chciałabym go wypróbowac. Oznaczony jako Wyjątkowy Produkt Rossmann.

3. Evree, Magic Rose, różany tonik do twarzy, do skóry mieszanej, 200 ml - tonik ma bardzo dobre opinie, a mi właśnie kończy się różnay płyn micealrny do twarzy. Może skusic się na ten?

4. Bielenda, Carbo Detox Biały Węgiel, nawilżająco-detoksykujący krem do twarzy, dzień i noc, 50 ml - krem, który jest jednocześnie delikatny i działa na wypryski, a do tego nie wysusza cery mieszanej? Jeśli okaże się, że będzie matował cerę tak dobrze jak krem Barwa Siarkowa to będę bardzo zadowolona.

5. Bielenda, Botanic Spa Rituals, śmietanka do oczyszczania i demakijażu, kurkuma + chia, twarz, oczy, usta, 200 ml - poszukiwałam co prawda pianki koreańskiej do twarzy, bo jestem nimi oczarowana, ale może poczeka one jeszcze trochę i ustąpi miejsca śmietance? Nazwa kosmetyku brzmi równie obiecująco.

A Wy wybieracie się na tą promocję? Znacie te kosmetyki i polecacie?
Pozdrawiam :)

2 komentarze:

  1. Jakoś mnie nie kusi ta promocja, jedynie ta nowa seria Bielendy, ale pustki u mnie ;) więc pewnie nic nie kupię :) wolałabym promo -% ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie u mnie chyba też zakupy będą z niepowodzeniem, bo pustki w sklepach, nie ma tego, co sobie upatrzyłam :( Bielenda wybrana

      Usuń