Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 grudnia 2018

Regenerująca odżywka w piance do włosów Gold Biovax L'Biotica


Regenerująca odżywka w piance do włosów Gold Biovax L'Biotica💫

Opis producenta:
Biovax® Caviar Regenerująca Odżywka w Piance zapewnia luksusową pielęgnację włosów cienkich, pozbawionych objętości i podatnych na obciążenie. Wygładza włosy, ułatwia ich rozczesywanie, nadaje im blask i zdrowy wygląd.
Lekka konsystencja pianki równomiernie odżywia włosy bez efektu obciążenia. Zachowuje ich naturalną objętość, świeżość i lekkość. Odżywka zawiera czyste 24-karatowe Złoto rozświetlające włosy oraz Olej Arganowy, który wnika w głąb włosa, wygładza go i reperuje zniszczenia.

Ode mnie:
Odżywka ma ładny zapach i przyjemną konsystencję pianki. Przy pierwszym użyciu nie wiedziałam ile jej nałożyć, a jak to pianka, zwiększa szybko swoją objętość i okazało się że wycisnęłam jej dużo. Wmasowałam kosmetyk w mokre włosy, trochę na próbę czy aby nie obciąży włosów. Ale nic takiego nie miało miejsca! Włosy po wysuszeniu były wygładzone i nawilżone, a przede wszystkim nie były napuszone, co pomimo nakładania po myciu olejków nie raz się u mnie zdarzało. Nie obciąża włosów, regeneruje je i dodaje blasku oraz miękkości. Bardzo fajny produkt!

1 komentarz: