Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 12 grudnia 2019

Szminki z efektem pryzmatu i lakier do paznokci z efektem pryzmatu Mark Prism Avon



Błyszczące nowości od Avon czyli seria Mark Prism

Szminki z efektem pryzmatu - zawierają drobinki odbijające światło, sprawiające że kolor szminki staje się wielowymiarowy. Dostępne w bardzo ładnych, nasyconych i dobrze kryjących kolorach.
Szminka jest kremowa i dobrze się rozprowadza. Gdy tylko ją zobaczyłam to wiedziałam, że nudziakowy kolor Nude Eclipse musi być mój i zamówiłam ją z wyprzedzeniem. Liczyłam, że będzie to bardziej kolor różowy, ale i ten z powodzeniem sprawdza się na co dzień.
Drugi kolor to Blast Off, czyli soczysta malina delikatnie wpadająca w bordo, z drobinkami holograficznymi w odcieniu różu i fioletu. Bardzo ładnie wygląda na ustach, idealna do wieczorowego, wyrazistego makijażu.


Idealnym uzupełnieniem takiego makijażu będzie Lakier do paznokci z efektem pryzmatu. Odcień Black Magic to czerń pełna srebrzystego pyłu. Błyszczy i elegancko wygląda na paznokciach. Trwałość bardzo dobra, jak przystało na lakiery z serii żelowej.


Zajrzyj po więcej: http://u.grubo.io/8z3

1 komentarz:

  1. Ja dostałam złoty lakier, w katalogu róż, ale jest ok, a szminkę właśnie tego nudziaka :) Ten czarny lakier tak mi się podoba, że go zamówiłam i zaraz będę malować :)

    OdpowiedzUsuń