Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 października 2020

Krem BB Hot Pink Skin79



 Krem BB Hot Pink Skin79

Opis producenta:

3 - funkcjonalny krem SKIN79 Hot Pink Collection, Super Plus BB Cream Triple Functions działa na trzy sposoby: rozjaśnia cerę, działa przeciwzmarszczkowo oraz chroni ją przed szkodliwym promieniowaniem słonecznym dzięki filtrowi SPF 25 PA++.

SKIN79 Hot Pink Collection Super Plus BB Cream Triple Functions jest polecany dla cery tłustej.


Ode mnie:

Kultowy azjatycki krem BB :)

Zdecydowałam się na różową wersję kremu BB, która jest dedykowana tłustej cerze.

Kosmetyk ma konsystencję gęstego kremu. Jest bardzo wydajny, dobrze się rozprowadza, a już niewielka jego ilość dodaje cerze kolorytu. Kryje doskonale, dobrze nawilża skórę, nie zapycha.

Wykończenie pozostawia satynowe i błyszczące, wygląda to naturalnie. Wolałabym efekt bardziej matowy, skoro krem jest do cery tłustej, ale taki też efekt jest do zaakceptowania ;)

Estetyczne opakowanie z pompką wygodnie dozuje produkt, ale może się szybko brudzić.

Tylko kwestia koloru kremu – do bladej cery będzie ok. Dla mnie jest o wiele za jasny, chociaż myślałam, że wtopi się w skórę, ujednolici albo trochę utleni. Nic takiego się nie dzieje. Jest blady z różowymi tonami, chłodnymi. Pozostaje mi nic innego, jak zmieszać go z ciemniejszym podkładem i kolor będzie dopasowany na miarę moich potrzeb.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz