Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 lutego 2021

Maska w płachcie Happy Bear Isana


Maska w płachcie Happy Bear Isana

Opis producenta:

Maska w płachcie ISANA Happy Bear z ekstraktem z kokosa i granatu oraz kwasem hialuronowym to doskonały zastrzyk świeżości dla skóry zestresowanej zimą.

  • Intensywne nawilżenie
  • Wyraźnie wygładza zmarszczki spowodowane suchością
  • Zmniejsza uczucie napięcia
  • Kolorowy nadruk z misiem polarnym
  • testowana dermatologicznie
  • w 100% wolna od mikrodrobin plastiku
  • wegańska

Aby uzyskać uczucie chłodzenia, przed użyciem umieść maskę w lodówce i po prostu zrelaksuj się, aby uzyskać miękką, aksamitną skórę i zrewitalizowany wygląd.

Ode mnie:

Maska ma ma wegański skład bez mikroplastiku i zawiera kwas hialuronowy. Została wyprodukowana w Korei.

Maska jest odpowiednio wycięta i dobrze nasączona esencją o przyjemnym kokosowym zapachu. Płachta ma uroczy nadruk w misie i śnieżynki. 

Po 10-15 minutach esencja z maski dokładnie się wchłania. Na mojej mieszanej skórze maska sprawdziła się bardzo dobrze. Skóra jest nawilżona, promienna, wygładzona, zniknęły suche skórki.

Maska podczas stosowania nie wysycha, dobrze przylega do twarzy.


3 komentarze:

  1. Też ją miałam, jak na maskę za 1 zł jak ją kupiłam wypada super :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ją kupiłam za tą zawrotna sumę i żałuję, że wzięłam tylko jedną ;)

      Usuń
  2. Ja się na nią nie załapałam ;) W ogóle ją przegapiłam, bo rzadko do R chodzę :)

    OdpowiedzUsuń