Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 marca 2012

Lakier magnetyczny

Ostatnim Hitem jest lakier magnetyczny. Postanowiłam spróbować go na swoich paznokietkach.
Kiedy go kupowałam nie był jeszcze dostępny we wszystkich drogeriach, a jak był to w kwocie, której nie dam za lakier....
Aż w końcu natrafiłam na lakierki w drogerii Aster (11,99 zł).


Skusiłam się na numer 2 - pozostałe wydały mi się za ciemne na lato i na dodatek mam dużo takich kolorów w klasycznych wersjach.  Jednak efekty są bardzo ciekawe w każdym z kolorów.

Przy pierwszym użyciu trochę się gubiłam. Trzeba szybko przyłożyć magnesik do pomalowanego paznokcia i chwile nad nim potrzymać. Myślałam ze trzeba to robić pasek po pasku magnesikiem, ale wystarczy przyłożyć go nad całym paznokciem i nie trzeba nic ruszać - wtedy wychodzą bardzo ładne paseczki.

Uwaga! Nie przykładamy kilkakrotnie magnesu, bo wzorek się rozmagnesowuje na niezaschniętym lakierze. Chcialam poprawić wzorek, a ten zniknął zupełnie. Żeby wyszedl wzorek ukośny trzymamy magnes ukośnie, jesli chcemy poziome paski trzymamy poziomo, a jesli pionowe to analogicznie pionowo ;)

Ja już jako taka doszłam do wprawy i ciekawa jestem jak to jest w wariancie z gwiazdką. Może kiedyś się skuszę :)

1 komentarz:

  1. lakier wygląda super! ;)
    zachęcam do obserwowania,
    pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń