Łączna liczba wyświetleń

piątek, 30 marca 2012

Na dobry początek

Wszyscy mają bloga - mam i ja :) Już od dłuższego czasu chciałam założyć bloga, w którym mogłabym opisywać nowinki kosmetyczne, modowe oraz moje pozostałe inspiracje.

Uwielbiam gotować i właściwe dopiero odkrywam uroki kuchni ;)
Uwielbiam testować nowe kosmetyki - jak każda kobietka  ;)
Uwielbiam wynajdywać ciuchy, buty i dodatki w sieciowych butikach, ale także w lumpeksach - jaka to radość upolować ciuszek z pierwszych stron gazet i wystaw sklepowych za kilka złotych ;)  Rzadko, ale się zdarza.
A jeszcze więcej mam przyjemności gdy mogę tworzyć własne zestawy na każdą okazję. Chętnie się podzielę moimi inspiracjami i zestawieniami!
Uwielbiam czytać książki, ale ostatnio czas mam tylko na naukowe (ahh te studia).
Uwielbiam oglądać filmy, te banalne i te z głębszymi przesłaniami. Kilka mogę śmiało polecić ;) Recenzjami na pewno się podzielę.
Uwielbiam fotografię, ale niestety nie dorobiłam się jeszcze sprzętu fotograficznego... Ale wszystko przede mną.

Upycham wszystko (przepisy, inspiracje, opinie) po różnych szufladach, folderach i karteczkach, a przecież to może być w jednym miejscu i nie tylko dla mnie, ale i dla każdego ;)
Chętnie podzielę się swoimi opiniami z innymi blogerkami i czytelniczkami.

W takim razie zaczynamy! Już wkrótce kolejny wpis :) Zapraszam


1 komentarz: