Łączna liczba wyświetleń

środa, 9 maja 2012

Holograficzne lakiery do paznokci

W związku z nadejściem wiosny postanowiłam nabyć nowe lakierkowe cacka ;) Stąd któryś już z kolei post o lakierach do paznokci. Tym razem pora na holograficzne.
P.S. Ciągle odkrywam, że brak mi jakiegoś kolorku do paznokci.

W mojej kosmetyczce już od dawna  znajduje się Sally Hansen Nail Prisms Pink Rose Diamond -  uroczy lakier różowy mieniący się pod światło kolorami tęczy. Miałam go zanim holograficzne lakiery zaczęły być na topie i lubiłam nim malować paznokcie, bo ma przyjazny kolor i piękną głębie.
Kiedy na opakowaniu lakierów w pudle w sklepie zobaczyłam napis Holografic strasznie się ucieszyłam... Sally Hansen kupowałam przez internet, bo w sklepach takich nie było. Teraz można szaleć z kolorkami na całego i to w całkiem przystępnej cenie. Czaję się zatem na czerwień ;) 

Do kolekcji dziś dołączył Eveline Holografic Shine 408 - złotawo-piaskowy kolorek, który bardzo mnie ucieszył, bo będzie idealny do modnych ostatnio złotych dodatków, a do tego te kolory odbijające się w świetle dorównujące temu z Sally Hansen...

Lakiery holograficzne biją na głowę te zwykłe perłowe ;)

Sally Hansen Nail Prisms
Eveline Holografic Shine







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz