Łączna liczba wyświetleń

sobota, 25 stycznia 2014

Nowości z katalogu


Przez mrozy i śniegi udało mi się odebrać zamówienie z katalogu nr 3 Avon.
Zobaczcie co dla mnie przypadło tym razem :)
1) Spray zwiększający objętość włosów "24 godzinna objętość" Advanced Techniques 10,99 zł - nowość w katalogu 03/2014
2) Glicerynowy krem do rąk i paznokci 3,99 zł - nowość w katalogu  03/2014
3) Perełki brązujące w promocyjnej cenie 19,99 zł - muszę się przyznać, że jeszcze nigdy ich nie miałam, a wiele klientek sobie je chwali i jest to kosmetyk wyróżniony
4) Uniwersalny balsam z wyciągiem z róży - w sam raz na zimową aurę i minusowe temperatury przed wysuszeniem ust. Cena takiego balsamu w katalogu to zazwyczaj koło 7,99 zł.
5) Zapach Ultra Sexy - słodki i wyraźny. Muszę jeszcze go troszkę ponosić, aby więcej o nim powiedzieć, ale raczej w moim typie. Lubię słodkie zapachy. W katalogu 4 będzie w zestawie z musem i żelem pod prysznic za 62,99 zł.
6) Żel-krem na noc Anew Vitale - krem idealnie wpisał się w moje potrzeby. Linia Anew Vitale przeznaczona jest dla kobiet 25+ i walczy z drobnymi zmarszczkami, nie zapychając porów i dodając energii twarzy. Zobaczymy jak się będzie spisywał. W katalogu 4 będzie w cenie 25 zł - wersja zarówno na dzień i noc.
7) Żel - krem pod oczy Anew Vitale - naczytałam się o nim bardzo dużo negatywnych opinii i bardzo bałam się używać. U mnie jednak nic złego się nie dzieje, a co dobrego dowiecie się niebawem. W katalogu 4 cena żelu pod oczy to 33 zł, a w katalogu 3 był za 37 zł.

Takie paczki, to ja lubię :)
Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Jestem ciekawa tego sprayu, myślę czy nie brać całego zestawu z demo.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używałam go dopiero dosłownie kilka razy. Jakoś nie umiem nadać włosom objętości przy nasadzie, a o to mi chodziło, może to kwestia wprawy. Spray trochę skleja włosy, mogą być odrobinę lepkie, ale po rozczesaniu nie jest tak źle. Są dalej sypkie i świeże. Dodaje burzy włosów jeśli pryskam z głową w dół. Ogólnie jestem zadowolona, ale tak jak napisałam jestem w fazie próbowania :) Ciekawa jestem jak zadziałaby własnie ten szampon i odzywka, czyli cała linia.

      Usuń
    2. jednak na razie nie wzięłam, czekam na twoją opinię, a póki co idę do fryzjera się trochę ściachać ;)

      Usuń