Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 maja 2014

Avon Instinct EDP


Bardzo kuszący, ale w inny sposób niż dotychczasowe i słodkie zapachy. Ten jest wyrazisty i zdecydowany, ale zachowuje kobiecość.

Zapach nie spodobał mi się od razu, ale po wypróbowaniu i ponoszeniu go przez cały dzień wiedziałam, że musi być mój.

Nie są to same słodkie kwiatki, ani owoce, ale doprawione nutami drzewnymi. Całość jest niecodzienna jak na Avon i bardzo dobrze.

Trwałe, zapach utrzymuje się długo na skórze, a jeszcze dłużej na ciuchach. Nie jest za ciężki, więc dobry będzie na okres wiosenno-letni, kiedy to wkoło czuci właśnie kwiaty i owoce. Bez przesady z tą drapieżnością, za to zgodzę się że nieco egzotyczny, elegancki i  oryginalny.

Flakonik bardzo ładny, słoneczny.

Instinct to zapach inny niż moje dotychczasowe i za to bardzo go chwalę.


1 komentarz:

  1. Mam go, kupiłam chyba w demo, ale kurcze jeszcze go o dziwo nie otworzyłam ;) Kończę Lumiere i otwieram ten ;)

    OdpowiedzUsuń