Łączna liczba wyświetleń

sobota, 24 maja 2014

Szminka Idealny pocałunek Avon


Szminka Idealny pocałunek - kolor Chic Nude
Cena katalogowa 19,99 zł



Szukałam koloru nie zbyt intensywnego, delikatnego, ale jednak takiego, aby było widać, że usta pomalowane są szminką.
Taki jest właśnie Chic Nude - nie jest taki blady ani zimny. W rzeczywistości jest ciepły, to jakby delikatny zgaszony róż połączony z cappucino. Troszkę bardziej intensywny niż naturalny kolor ust.
Kolor trafiony, choć kupowałam go w ciemno. To zdecydowanie moje ulubione odcienie jeśli chodzi o szminkę, bezpieczne i delikatne.
Szminka ma kremową konsystencję, nie wysusza ust. Trwałość średnia. Ogólnie jestem zadowolona.




Nie od razu trafiłam na tak dobry kolor. Wcześniej kupiłam Szminkę Ultra Colour Sunny Pink - cena 19,99 zł. Kolor okazał się bardzo koralowy i okropnie wyglądał na moich ustach. Szminkę czym prędzej zwróciłam i nie chcę mieć nigdy więcej nic wspólnego z koralowymi kolorami na ustach.



1 komentarz:

  1. Ładna ta szminka...szkoda, że mam ich tyle i ban na kolejne ;)))

    OdpowiedzUsuń