Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 26 kwietnia 2015

Kosmetyczne odkrycie tej wiosny - Loreal Skin Perfection krem i serum


Skoncentrowane serum udoskonalające do twarzy Skin Perfection

Serum zamknięte w eleganckim, różowo-białym szklanym flakoniku. z wygodną pompką.
Serum ma kremowy kolor i lekką, nietłustą konsystencję. Jest rzadsze od kremu z tej samej serii i jest przeznaczone do stosowania na noc. Doskonale wnika w skórę, szybko się wchłania i nie zostawia tłustej warstwy. Zapach ma lekko kwiatowy, delikatny, bardzo ładny.
Czyni skórę nawilżoną, gładką, miękką. Nie przetłuszcza cery. Ujednolica koloryt cery i sprawia, że wygląda na wypoczętą i zregenerowaną.



Krem udoskonalający na dzień do twarzy Skin Perfection

Krem jest nieco gęstszy i bardziej zwarty w swojej konsystencji niż serum, dzięki czemu doskonale nawilża cerę, a jednocześnie jej nie obciąża, nie zapycha i nie przetłuszcza jej. Idealne rozwiązanie dla cery mieszanej. Zapach ma bardzo ładny. Szybko się wchłania. Nie "gryzie" się z podkładem i nie roluje się na twarzy, więc śmiało można stosować go pod makijaż, a to duży plus. Głębokie nawilżenie przekłada się na stan cery, która jest bardziej promienna. Opakowanie jest estetyczne i wygodne w szklanym słoiczku z różową zakrętką.


Podsumowanie

Bardzo dobry duet na dzień i na noc do cery mieszanej, w szczególności w przypadku utraty jędrności i nawilżenia przy pierwszych zmarszczkach (25+). Oba kosmetyki bardzo mi się spodobały. Zabrakło tylko troszkę większego zwężania porów i ukrycia zaczerwienienia. Jeśli jednak o nawilżanie idzie, a tym samym nie obciążanie cery to tutaj sprawdzają się dobrze. Ogólny wygląd cery przy stosowaniu tych kosmetyków poprawia się. Twarz wygląda na zregenerowaną, gładką i odżywioną. Kosmetyki nie zapychają, nie wysuszają, nie przetłuszczają.  

4 komentarze:

  1. Mam tę serię oraz krem BB, BB jest genialny ;) reszty jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety krem musiałam oddać Mamie strasznie mnie zapchał i wysuszył, masakre mi na twarzy zrobił, a serum na razie odstawiłam, ale muszę zacząć je używać oby było lepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Strasznie podobają mi się opakowania tych kosmetyków :)
    Ostatnio miałam próbkę kremu Magic Blur i byłam zachwycona - myślę, że zdecyduje się na zakup :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń