Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 10 maja 2015

Haul zakupowy


W Hebe kupiłam:
- suchy szampon Batiste Tropical za 11,99 zł, a w gratisie do niego można było dobrać jeden z kilku kosmetyków, ja wybrałam krem Bielenda Czarna Oliwka


- maska Kallos keratynowa do włosów - słyszałam o niej tyle różnych opinii, że postanowiłam się sama o niej przekonać za 11,99 zł.


W Yves Rocher kupiłam:
- balsam do ust wanilia - doskonale nawilża usta, regeneruje i niweluje uczucie szorstkości, a przy tym ładnie pachnie wanilią. Zawiera wosk, masło i oleje pochodzenia naturalnego. Jego cena to 7,90 zł.


- bransoletki - można je odebrać przy dowolnym zakupie w Yves Rocher posiadając ulotkę promocyjną. Bardzo ładne pastelowe kolory.


Magazyn Face&Look a wraz z nim:
- wybrany kosmetyk o wartości do 36 zł. Ja wybrałam krem Bandi z algami.


- w środku była jeszcze próbka nowego kremu push-up do biustu Floslek.


4 komentarze:

  1. Super promocja na batiste, muszę się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super cena Batiste, szkoda, że w moim mieście nie ma Hebe ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że u mnie nie ma Hebe.....a gazetka u mnie była tylko z cieniem Virtual więc odpuściłam, szkoda, bo krem też bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ssuper post, świetny blog. Można tu znaleźć sporo motywacji oraz inspiracji, co bardzo mi się podoba. Bardzo fajnie. Zapraszam na mojego bloga : martiplanforfun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń