Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 23 lutego 2016

Odżywka Masło shea i awokado Nectar of Nature


Odżywka do włosów suchych, kręconych i puszących się.

Nectar of Nature... coś w tym jest, bo pachnie obłędnie. Słodko, owocowo, bardzo przyjemnie masłem shea, a oprócz tego zapach ten utrzymuje się jakiś czas po myciu.

Odżywka w opakowaniu o pojemności 200 ml, ale nie należy do wydajnych. Konsystencja jest rzadka, może trochę spływać z włosów i trzeba jej dużo nałożyć, przez co szybko jej ubywa.

Zmiękcza włosy, wygładza, ułatwia rozczesywanie, nawilża, ale bardzo delikatnie, trochę za słabo wg mnie.

Marka dosyć niszowa, zdaje się, że dostępna jest tylko w Carrefourze, bo tylko tam ją widziałam i kupiłam za ok 5-6 zł.

Pomimo pięknego zapachu i podstawowego wygładzania pozostawiła po sobie mieszane uczucia. W takim tempie (mycie włosów codziennie) jak się zużywa wystarczy na jakiś tydzień, w wersji oszczędnej maksymalnie dwa.

Więcej raczej jej nie kupię.


2 komentarze:

  1. Kiedyś się nad nią zastanawiałam, ale nie kupiłam bałam się, że nie będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń