Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 grudnia 2017

Kremy do stóp Avon Foot Works - z kwasem salicylowym i ekstraktem z kokosa


Nawilżająco-wygładzający balsam do stóp z kwasem salicylowym

Opis producenta:
Bogata formuła złuszczająca zmiękcza i wygładza stopy. Balsam z kwasem salicylowym złuszcza suchą, stwardniałą skórę, a dzięki dodatkowi masła shea nadaje stopom miękkość i intensywnie nawilża.

Ode mnie:
Balsam ma tłustą konsystencję i przeznaczony jest na noc (do bawełnianych skarpetek). Balsam przede wszystkim zmiękcza skórę i ją złuszcza dzięki kwasowi salicylowemu. Jednakże kwas salicylowy ma tutaj podwójne działanie - z jednej strony zmiękcza, ale z drugiej strony nie pozwala dobrze nawilżyć stóp. Ja miałam wrażenie, że owy kwas wysusza moje stopy.
Krem ma delikatnie mentolowy zapach oraz lekko chłodzi stopy. Często jest w promocji, więc takie mniejsze opakowanie można bez wyrzutów sumienia przetestować. Dla lepszych efektów trzeba by używać go regularnie - kilka dni z rzędu dla idealnego zmiękczenia stóp, a potem zacząć nawilżać stopy innym kremem. Tak to działa przynajmniej u mnie. Nie najgorszy balsam do stóp, aczkolwiek specyficzny w działaniu.

Nawilżający krem z ekstraktem z kokosa 

Opis producenta:
Nawilżający krem do stóp stworzyliśmy po to, abyś mogła je zrelaksować po ciężkiej przeprawie, której doświadczają każdego dnia. Zawarte w kosmetyku składniki ukoją obolałe stopy, zapewniając im przyjemne ochłodzenie. Ich skóra zostanie intensywnie nawilżona i stanie się bardziej miękka. Lekka formuła kremu błyskawicznie się wchłonie.
• intensywnie nawilżający krem do stóp
• szybki sposób na miękką skórę
• przyjemnie chłodzi i odświeża zmęczone, przegrzane stopy
• lekka formuła, która błyskawicznie się wchłania
• wzbogacony ekstraktem z kokosa i alg morskich

Ode mnie:
Krem kupiłam w promocji za kilka złotych skuszona głównie zapachem kokosa, który bardzo lubię. Krem w rzeczywistości ma bardzo rzadką konsystencję, niemalże wodnistą. Zapach w niczym nie przypomina kokosa, bardziej jakieś kwiaty podlane alkoholem. A skoro nie jest treściwy, to i słabo nawilża. Znów pojawia się w składzie alkohol, który wysusza dodatkowo moje stopy. Ten krem się zdecydowanie nie udał i w niczym nie przypomina innych kremów z Avon, które dotąd używałam i były o wiele lepsze.

2 komentarze:

  1. Ja się też chciałam skusić na ten kokos, ale odpuściłam i jak widać dobrze, coś Avon psuje fajne produkty....szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze zrobiłaś, ja byłam bardzo zdziwiona, że zwykły krem do stóp a taka z niego woda..

      Usuń