Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 20 listopada 2018

Dezodorant w kulce 24h Zielona Herbata z Chin Yves Rocher


Dezodorant w kulce 24h Zielona Herbata z Chin Yves Rocher

Opis producenta:
Odkryj wyjątkowo delikatny dezodorant o świeżym zapachu zielonej herbaty z Chin. Formuła bez soli aluminium i parabenów. Nie pozostawia śladów.

Ode mnie:
Do zakupu przekonał mnie skład bez soli aluminium i parabenów. Ale za to ma alkohol w składzie. choć i z tym jest łagodny i nie zauważyłam, by podrażniał czy wysuszał. 

Ma ładny świeży zapach i dobrze chroni przed poceniem - w sezonie jesiennym. Ciekawa jestem, jak sprawdziłby się w upalne lato, ale na to na razie przyjdzie poczekać ;)

Wydajność ok, opakowanie wygodne i poręczne, widać zużycie.

To mój pierwszy dezodorant w kulce z YR, ale okazał się bardzo dobry.

 

1 komentarz: