Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 28 lutego 2019

Maseczki w płachcie Purederm: kolagenowa i relaksująco-nawilżająca


Maseczki w płachcie Purederm

Relaksująco-nawilżająca maseczka kolagenowa z kawą

Opis producenta:
Maseczka zawiera kofeinę, a także kolagen i witaminę E. Nawilża i wygładza skórę przywracając jędrność i promienny, zrelaksowany wygląd.

Ode mnie: 
Maseczka o zapachu kawy, ale jest to bardzo delikatny zapach, dla mnie nawet bardziej przypominał zapach orzechów niż kawy. Płachta jest dobrze nasączona, ale za to jest bardzo delikatna, łatwo ją rozerwać i trzeba ją ostrożnie nakładać. Pod koniec trzymania jej na twarzy delikatnie zaczyna schnąć po bokach (to samo w przypadku oliwkowej). Esencja, która jest nasączona pozostawia na skórze lekko klejącą się warstwę. Na noc można to zaakceptować, ale nadmiaru płynu nie wykorzystałam i dodatkowo nie wklepałam w twarz właśnie z tego względu.
Maseczka nawilża i wygładza skórę, odżywia ją i rozjaśnia. W stosunku do innych masek w płachcie ma atrakcyjną cenę. Nie skradła mojego serca, ale można wypróbować.

Maska kolagenowa z oliwką

Opis producenta:
Maseczka kolagenowa w płachcie to niezwykle przyjemny i relaksujący sposób na bardziej skuteczną pielęgnację twarzy. Zawiera oliwę z oliwek, a także kolagen i witaminę E, które wspomagają jej pielęgnacyjne działanie. Oliwa z oliwek ma działanie przeciwstarzeniowe: chroni skórę przed procesami utleniania, działa zmiękczająco i odprężająco. Kolagen do składnik odpowiedzialny za utrzymanie wody w naskórku, dzięki czemu skutecznie go nawilża, kondycjonuje i wygładza. Witamina E, nazywana również „witaminą młodości”, to doskonały antyoksydant, który zwalcza wolne rodniki i opóźnia procesy starzenia, zapewniając skórze większą elastyczność i promienny wygląd.

Ode mnie:
Maseczka kolagenowa z oliwą z oliwek ma przyjemny i świeży zapach, ale słabo oliwkowy. Płachta jest dobrze nasączona, dokładnie przylega do twarzy. Tylko pod koniec zaczyna odstawać.
Po użyciu moja skóra jest miła w dotyku, miękka, wygładzona i ujędrniona. Zdecydowanie twarz nie jest lepka, jak w przypadku maski kawowej. Esencja sprawia, że skóra staje się aksamitna w dotyku. Maska nie podrażnia i nie robi krzywdy. Oceniam ją znacznie lepiej od kawowej. Przyjemnie się jej używa.

1 komentarz: