Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 12 lutego 2019

Szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu i odżywka wzmacniająca z ekstraktem z korzenia tataraku O'Herbal


Szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu O`Herbal

Opis producenta:
Delikatnie oczyszcza suche i uszkodzone włosy, nadaje im jedwabistą miękkość , przywraca im blask. Receptura szamponu nie zawiera SLES, SLS, silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: oliwę z oliwek i proteiny mlekowe. Nawilża i nadaje włosom jedwabista miękkość. Ekstrakt z nasion lnu — posiada właściwości nawilżające, nadaje włosom jedwabistą miękkość, przywraca im blask.

Ode mnie:
Do zakupu szamponu zachęcił mnie jego delikatny skład. Szampon dobrze się pieni oraz dobrze oczyszcza skórę głowy. Ma przyjemny ziołowy zapach i jest wydajny.
Niestety może plątać włosy, więc konieczne jest użycie odżywki. Nie nawilża też tak, jak tego oczekiwałam. Brak tutaj dogłębnego nawilżenia włosów, domknięcia łusek oraz dociążenia włosów - bo tego raczej oczekuję od szamponu nawilżającego, ale trudno mu się dziwić, że tak nie działa skoro to szampon ziołowy, bez silikonów. Wszystkie ziołowe szampony, jakie dotąd miałam nie dawały spektakularnego nawilżenia i plątały odrobinę włosy - taka już ich specyfika. Całe szczęście w połączeniu z odżywką, nie jest aż tak źle.

Odżywka wzmacniająca włosy z ekstraktem z korzenia tataraku O`Herbal

Opis producenta:
Odżywka wzmacniająca O`Herbal nadaje włosom wytrzymałość i sprężystość, ułatwia rozczesywanie.Receptura odżywki nie zawiera silikonów, barwników. Dodatkowo zawiera: ekstrakt z palmy sabalowej, kwas mlekowy i witaminę PP.

Ode mnie:
Odżywka ma mocny ziołowy zapach, ale nie przeszkadza mi on. Na plus wygodne opakowanie z pompką. Odżywka sprawia, że włosy łatwiej się rozczesują. Nie zauważyłam jednak szczególnego efektu nawilżania czy wzmacniania włosów przy jej stosowaniu. Włosy po użyciu tej odżywki są przede wszystkim lekkie, sypkie, dobrze się rozczesują, nie plączą się, ale odrobinę za mało gładkie i dociążone. Mogą mieć też tendencję do puszenia się. Ogólnie nie jest najgorzej, ale też nie ma spektakularnych efektów po jej użyciu.


Oba kosmetyki spisały się u mnie na słabą czwórkę. Nie robią krzywdy moim włosom, mają ziołowy skład, ale też nie dają szczególnych efektów, a szczególnie daleko im do głębokiego nawilżenia włosów.

2 komentarze:

  1. Widać, że takie przeciętne. Przynajmniej tyle dobrze, że nie robią nic złego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki był boom na te kosmetyki, ale ja się jeszcze nie skusiłam, jakoś przerażają mnie te wielkie opakowania, bo jak się nie sprawdzą u mnie ?

    OdpowiedzUsuń