Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 7 lutego 2019

Podkład matujący Yves Rocher Zero błyszczenia



Podkład matujący Yves Rocher Zero błyszczenia

Opis producenta:
Problemem skóry mieszanej i tłustej jest często nadmierne błyszczenie się, spowodowane nadprodukcją sebum. Matujący Podkład powstał z myślą o tego typu problemach. Zapewnia efekt krycia do 12 godzin* oraz chroni przed niechcianym błyszczeniem się do 4 godzin po aplikacji **. Jego nietłusta konsystencja z pudrowym wykończeniem tworzy idealnie matowy efekt.


Ode mnie:
Nowy podkład matujący Yves Rocher w kolorze 200 (Beige) czyli jasnym beżu Zero błyszczenia. Robiłam do niego aż trzy podejścia w sklepie stacjonarnym, bo ciągle nie było mojego koloru. Kiedy go w końcu dostałam byłam bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi.

Kryje bardzo dobrze, stapia się z kolorem skory, szybko się adaptuje na twarzy, bo ma lekką konsystencję. Matuje bardzo dobrze i efekt ten potrafi się utrzymywać przez cały dzień! Nie ma błyszczenia i konieczności przypudrowania cery. Zawiera puder bajkalski, dzięki któremu reguluje wydzielanie sebum. Jak dla mnie świetny produkt w sam raz do cery mieszanej i tłustej.


1 komentarz:

  1. Ciężko mi ocenić ten kolor, ale chyba byłby dla mnie zbyt ciemny.

    OdpowiedzUsuń