Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 marca 2019

Kremowy żel pod prysznic Vanilla Pleasure i Kremowy żel pod prysznic Chocolate Passion Palmolive


Kremowy żel pod prysznic z ekstraktem z wanilii Vanilla Pleasure i Kremowy żel pod prysznic  z ekstraktem z kakao Chocolate Passion Palmolive


Żele o zapachu wanilii i czekolady Palmolive to nie lada przyjemność pod prysznicem. Żele są kremowe, dobrze się pienią, nie wysuszają skóry i co najważniejsze pięknie pachną. Czekoladowy jest niczym mleczna czekoladka, a waniliowy osłodzi zmysły, choć nie jest to przesłodzona słodycz.

PLUSY:
+ Pięknie pachną,
+ Dostępne w wielu sklepach,
+ Ładne i wygodne opakowanie (nieznacznie transparentne, ale widać zużycie),
+ Przyjemna gęsta kremowa konsystencja,
+ Dobra cena (ok. 6 zł sztuka),
+ Nie wysuszają, nawilżają,
+ Dobrze się pienią.

5 komentarzy:

  1. Na czekoladę z pewnością bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka mleczna czekolada niczym połączenie Milki i fioletowej Goplany ;) aż chce się zjeść!

      Usuń
  2. Tych wariantów nie miałam, ale właśnie kończę wersję kawową :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja nie miałam kawowej, ale chętnie bym wypróbowała :)

      Usuń
  3. Tych chyba nie miałam, choć wydaje mi się, że miałam ciemny albo coś z miętą i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń