Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 24 marca 2019

Zakupy kosmetyczne marca


Zakupy ostatniego tygodnia:

1. Musująca kula do kąpieli Zielona herbata Be Beauty - pachnie odprężająco i już nie mogę doczekać się kąpieli z nią.
2. Antyperspirant Isae Dry - bardzo delikatny o przyjemnym zapachu i zadowalającej skuteczności.
3. Płyn do higieny intymnej z wyciągiem z aloesu Isana - nie podrażnia, ma działanie odwiedzające i nawilżające.


4. Podkład matujący Flawless Avon w kolorze Nude - Podkład pozytywnie mnie zaskoczył, jest bardzo lekki w beztłuszczowej formule, dobrze stapia się z kolorem twarzy, matuje, że nic się nie błyszczy (może poza strefą T po kilku godzinach). Cera wygląda bardzo naturalnie i świeżo.


Seria Food For Skin Cien

5. Kremowy żel do mycia ciała Cien - dobrze nawilża skórę podczas mycia, ale jednocześnie jest bardzo gęsty i słabo się pieni. Dla mnie to bardziej postać balsamu pod prysznic, a nie żelu do mycia. Mimo ładnego zapachu i skutecznego działania, to formuła mało odpowiednia jak dla mnie.

6. Krem do rąk z zieloną herbatą Cien - nawilżający krem do rąk, przyjemny zapach, szybkie wchłanianie, dokładne nawilżenie. Bardzo fajny.

7. Krem do rąk z papają Cien - odżywiający o egzotycznym zapachu papai. Również dobrze nawilża i szybko się wchłania.

8. Żel peeling do mycia twarzy Cien - przyjemny kokosowy zapach i delikatne złuszczanie, dzięki małym drobinkom. Odświeża, oczyszcza i nie wysusza skóry.

9. Maseczki oczyszczające oraz maski-peelingi - skuteczne, odświeżające i oczyszczające dobrze twarz. Obie sprawdziły się bardzo dobrze.

3 komentarze:

  1. Fajne nowości, też skorzystałam z promocji w Lidlu. Mam też ten podkład z Avon, który mnie pozytywnie zaskoczył. Niestety ta kulka Isea z biedry kompletnie się u mnie nie sprawdziła...

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, muszę sobie nabyć tą kulę do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podkład z Avon - rewelacja ;) a co do kosmetyków z Lidla niestety się zawiodłam gdyż mnie uczuliły, całe szczęście, że mam sprawdzoną pielęgnację (również z Avon) i moja skóra twarzy powróciła do naturalnego wyglądu ;/ muszę sobie właśnie dokupić kilka rzeczy bo już mi się kończą - założylam sobie konto w Avon https://start.avonpolska.pl/zalozkonto, żeby było mi łatwiej i wygodniej zamawiać ;)

    OdpowiedzUsuń