Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 3 sierpnia 2014

Kosmetyki minionego miesiąca


Kosmetyki zużyte w lipcu:
1) Glicerynowe mydełko Nature Secrets Granat i Wanilia Oriflame - nie wysusza, pozostawia skórę nawilżoną i miękką, a przy tym pięknie pachnie. Od kiedy tylko wyłożyłam mydełko na mydelniczkę piękny zapach roztaczał się w łazience.

2) Punktowe plasterki na twarz - radziły sobie najlepiej z pryszczami, które dopiero zaczynają się tworzyć. Troszkę łagodziły stan zapalny. Niestety często się odklejały, bo zakładałam je zazwyczaj na noc. Te kupowałam przez interenet, ale jeśli kiedyś znajdę takie w Rossmannie to możliwe, że kupię.

3) Żel do higieny intymnej Avon - pisałam o nim całkiem niedawno tutaj.

4) Żel Oceania beza cytrynowy - cudowny zapach i przystępna cena. Od razu mi się spodobał, pisałam o nim jak tylko go kupiłam.

5) Żel pod prysznic Lilia i Gardenia Avon - zapach bardzo kwiatowy i pachnie jak to lilia. Jeśli ktoś lubi ten kwiat, to zapach mu się spodoba. Mi średnio przypadł do gustu, raczej mi się nie podobał. Żel pienił się dobrze i nie wysuszał skóry, ani nie podrażniał. Ale żel musi dobrze pachnieć, więc tego nie polubiłam.

6) Szampon 24-godzinna objętość Advance Techniques Avon - pienił się dobrze, mył włosy dobrze, a co do objętości to ciężko zauważyć. Od czasu do czasu używałam wraz ze sprayem dodającym objętości z tej serii. Włosy były puszyste, odświeżone i lekkie, ale do wymarzonej objętości to jeszcze im trochę.

7) Krem redukujący niedoskonałości na  noc Iwostin Purritin - wykazywał działanie lecznicze połączone z odpowiednim nawilżeniem skóry. Nie zauważyłam, aby tym samym obciążał skórę lub ją wysuszał. Traktował cerę bardzo dobrze. Przy regularnym stosowaniu pryszcze pojawiały się rzadziej, a jeśli coś się zdarzyło to na pewno były mniejsze i "uspokojone".

8) Próbka kremu odżywczego na noc z witaminami C+E Iwostin Sensitia - bardzo delikatny krem, głęboko nawilżający o nieco tłustawej formule. Porównałabym go do emolientu, dla mnie jest to rodzaj kremu do zadań specjalnych, kiedy skóra bardzo się przesuszy i natychmiast potrzebuje dużej dawki witamin i nawilżenia.

Następne zużycia już we wrześniu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz