Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 5 sierpnia 2014

Podsumowanie testu podpasek Always


Ja Always bardzo lubię. To były moje pierwsze podpaski, kiedy byłam nastolatką ;) Osoby, którym rozdałam podpaski też były zadowolone.



Testowałam Always Ultra Normal Plus i Always Ultra Night.

Always lubię za porządne wykonanie, chłonną i ciekawą formułę żelu absorbującego płyn i zapach. Są wygodne, dobrze dopasowują się do bielizny i ciała.


Bardzo chętnie poznałabym inne warianty, a póki co do zestawu dokupiłam wkładki Always. Lubię kiedy pachną kwiatkami i są delikatne - i te takie są. Do tego ładnie wyglądają.



A jak Wasze wrażenia z Always?

2 komentarze:

  1. Ja nie mam z nimi dobrych wspomnień.. Przez to, że większość z tej firmy (jak nie wszystkie) posiadają siateczkę, nie mogę ich używać. Za to lubię naturellę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je polubiłam, bo zmienili siateczkę i nic się nie klei do dupci ;)) A zapachowych wkładek używać nie mogę....

    OdpowiedzUsuń