Łączna liczba wyświetleń

sobota, 6 grudnia 2014

Kosmetyki Loreal


Jakiś czas temu wzięłam udział w konkursie Loreal. Wymogiem było kupienie dwóch produktów Loreal, więc kupiłam podkład True Match i Orzeźwiający żel oczyszczający. Właśnie w ten oto sposób trafiła do mnie paczka kosmetyków.


Otrzymałam 6 produktów:
- szampon i odżywkę Elseve do włosów farbowanych
- podkład True Match N4
- tusz do rzęs Volume Milion Lashes
- krem anti-age Revitalift Laser
- krem nawilżający przeciw oznakom zmęczenia dla mężczyzn

Bardzo się cieszę z kolorówki. Podkład jest w tym samym odcieniu,który wybrałam, więc jest neutralny.
Tusz Loreal chętnie wypróbuję, bo tusz to u mnie wraz z podkładem kosmetyk obowiązkowy.
Szamponu i odżywki z serii Elseve dawno nie miałam, więc sprawdzę i tym razem jak działają.
Krem przeciwzmarszczkowy będzie idealny dla mamy, a krem męski może dla kogoś zrobi użytek.

Nagroda w sam raz na Mikołajki :) Chyba byłam grzeczna.

A jak tam u Was podarunki od Mikołaja?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz