Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 czerwca 2015

Puder prasowany Idealna cera i korektor Idealna cera Avon


Puder prasowany Idealna cera Light Medium - dobry puder, który daje matowe wykończenie. Trzeba tylko uważać z nakładaniem, bo jedno muśnięcie więcej i będzie się odznaczał. Nie jest to puder transparentny, więc każde pociągnięcie powinno być przemyślane, ponieważ nadaje koloryt cerze. Kolor Light Medium mimo tego, że w opakowaniu wydaje się odpowiedni, na skórze jest nieco ciemniejszy.
Opakowanie jest bardzo eleganckie - ja mam wersję limitowaną opakowania. W środku ma przydatne lusterko i gąbeczkę, z tym, że gąbeczka jest już mniej przydatna, a przynajmniej dla mnie mało precyzyjna, sztywna i niewygodna. Zdecydowanie lepiej używać pędzla.


Korektor Idealna cera Light - do wyboru są dwa kolory: jeden jasny, drugi ciemny co już na samym początku dało mi mieszane uczucia. Wzięłam jaśniejszy, ale jest odrobinę za jasny dla mnie. Jednak kupiłam go głównie pod oczy, więc tutaj jasna tonacja była zrozumiała. Niestety do poprawek na twarzy przez swój kolor mi się nie przyda.

Korektor jest dla mnie niestety bublem ze względu a tłustą i ciężką konsystencję. Gdyby był suchszy to ten jasny kolor można by rozetrzeć i jakoś nim operować na twarzy. Ale korektor jest ciężki i kleisty, nakłada nieefektowną grubą warstwę. Na cienkiej skórze pod oczami bardzo trudno go dobrze nałożyć. Nie polecam.


2 komentarze:

  1. Puder bardzo lubię najpierw kupiłam jasny, a teraz kupuję tylko ciemny i jest świetny dla mnie, fakt gąbeczka do kitu, nie używam jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ani jednego, ani drugiego, ale mam już swoich ulubieńców w tych kategoriach :)

    OdpowiedzUsuń