Łączna liczba wyświetleń

piątek, 5 czerwca 2015

Kosmetyki skończone w maju


1. Kuracja do włosów 40 aktywnych składników Bingo Spa - dobra maska do codziennego stosowania. Odżywiała włosy, ale mogłaby też nieco bardziej nawilżać włosy.

2. Szampon ekologiczny I love my planet Yves Rocher - szampon do wszystkich rodzajów włosów. Bardzo oczyszczający, też mógłby nieco bardziej nawilżać włosy.

3. Krem do rąk wanilia i granat Oriflame - to był bardzo fajny krem do rąk. Tak bardzo go lubiłam, że używałam bardzo oszczędnie, a mimo to potrafił dobrze nawilżyć dłonie, przy tym nie klejąc się. Świetny zapach, konsystencja i szybkość wchłaniania. Muszę wybrać się znów po zakupy do Oriflame ;)

5. Podkład zero niedoskonałości Yves Rocher - podkład o ślicznym zapachu, nawilżający, średnio kryjący. Jak dla mnie niestety za słabo krył i szybko się świecił na twarzy.

6. Matujący krem BB cera mieszana i tłusta Eveline - dobry krem BB, przede wszystkim za doskonałe krycie zaczerwienienia. Z matowienie było średnio, potrzebny by był dodatkowo puder. Używałam go sporadycznie, właśnie na zaczerwienienia.

7. Próbka upiększającego balsamu do włosów BB Advance Techniques Avon - kilka ml niestety nie dało mi odczucia, jak działa na włosy. Jest nowa odżywka do włosów po umyciu, można ją stosować na suche i mokre włosy, a później układać.

8. Próbka skoncentrowanego kremu push-up do biustu Flos-Lek - dobrze, że to była tylko próbka. Krem ładnie pachniał, wygładził skórę i ujędrnił ją. Niestety na następny dzień dostałam jakąś reakcję alergiczną na niego. Nie było wysypki, zaczerwienienia czy swędzenia, ale skóra straciła swoją gładkość i była jakby "chropowata" w dotyku. Nie wierzę takim kremom, nigdy po takie nie sięgałam i już myślałam, że po tej próbce to się zmieni. D;a własnego bezpieczeństwa zostanę przy zwykłym balsamie. Wolę nie ryzykować.


9. Żel pod prysznic Hammamelis Yves Rocher - ekologiczny żel, który mimo obojętnego dla mnie zapachu bardzo dobrze mył skórę nie wybrzuszając jej, a wręcz pozostawiając ją delikatnie nawilżoną i nie ściągniętą.

10. Krem udoskonalający Skin Perfection Loreal - dobrze nawilża i nie obciąża skóry Szybko się wchłania. Delikatnie poprawia wygląd skóry. Ja jestem na tak dla niego.

11. Odżywka intensywna odbudowa - spray do włosów zniszczonych Ziaja - fajna i lekka odżywka o kokosowym zapachu. Ujarzmia puszenie się włosów i wygładza je.

12. Krem do stóp z lawendą Avon Foot Works - relaksujący krem do stóp, który doskonale nawilża stopy, zmiękcza skórę i daje ukojenie zmęczonym stopom, Szybko się wchłania, ładnie pachnie i pozostawia stopy miękkie i gładkie.

13. Antyperspirant w sztyfcie Biorythm Rexona - kremowy sztyft, który całkiem dobrze chroni przed potem. Nie osypuje się ze skóry. Ładny i świeży zapach.

2 komentarze:

  1. zainspirował mnie krem BB z eveline :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi L'oreal scharatał buźkę, musiałam ją doprowadzać dość długo do ładu never ever ;)

    OdpowiedzUsuń