Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 7 lipca 2013

Matujący krem BB 8w1 cera mieszana i tłusta Eveline Cosmetics


Krem BB od Eveline do cery mieszanej i tłustej pozytywnie mnie zaskoczył.
Ma bardzo dobre właściwości kryjące, lekką konsystencję i rzeczywiście całkiem dobrze radzi sobie z zaczerwienieniem na twarzy. Z matowaniem może już nie jest tak rewelacyjnie, ale daje radę. Nawet w przypadku mojej bardzo problematycznej cery poradził sobie nieźle, daje wyrównany kolor cery i nie wygląda jak maska na twarzy od nadmiaru podkładu. Fajny, lekki kosmetyk.
Formuła BB sprawia, że nie potrzeba już kremu i dodatkowego podkładu, ale mamy oba te kosmetyki za jednym nałożeniem. Na lato jest w sam raz.

Obawiałam się ze odcień do cery jasnej będzie dla mnie zbyt blady, ale wygląda po prostu naturalnie i jednolicie.



Oczywiście wymaga lekkich poprawek w ciągu dnia lub gdy mamy jakieś pojedyncze wypryski na twarzy, ale wystarczy odrobina pudru czy punktowo korektor.
Duży plus za to, że nie zatyka porów i nie wysusza twarzy (bo przecież rezygnujemy z kremu na jego miejsce).
Ma tez filtr SPF 15 chroniący przed szczególnie intensywnym latem promieniowaniem UVA/UVB.
W promocji dałam za niego 9 zł i uważam, że to zakup trafiony w pełni. Cena bez promocji to 15 zł, więc także niedużo za tubkę 40 ml.


Do produktu podeszłam sceptycznie - myślałam, że kto kolejny słaby kosmetyk łączący krem z odrobiną podkładu, który ani nie nawilży dobrze twarzy, ani nie pokryje jej tak dokładnie jak podkład. Ale BB Eveline kryje całkiem dobrze, tylko pojedyncze miejsca wymagają podwójnego krycia, ale tak już jest jak ma się przebarwienia, pryszcze czy ślady po nich. Cera wygląda jednak świeżo, krem ma konsystencję typowego podkładu i dobrze się rozprowadza.

Ostatnio miałam się skusić na krem BB z Avonu, bo po użyciu próbki też było przyzwoicie, ale na chwilę obecną chyba zaprzestanę poszukiwań innego kremu BB.

1 komentarz:

  1. Dzięki za polecenie! Staram się starannie dobierać kosmetyki. Wybieram też te koreańskie.

    OdpowiedzUsuń