Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 14 marca 2016

Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych Marion


Odmładzające serum do włosów dojrzałych, osłabionych i zniszczonych Marion

Opis producenta:
Serum Odmładzające uzupełnia niezbędne składniki odżywcze, które włosy tracą z wiekiem. Formuła zawiera: Argininę, Baicapil Olej monoi, Oliwę z oliwek, Creatine, Keracyn. Dzięki bogatym składnikom aktywnym Odmładzające Serum pobudza cebulki włosów do wzrostu oraz normalizuje pracę skóry głowy, działa wzmacniająco, nawilżająco, zapobiega zniszczeniom, redukuje rozdwajanie się końcówek, zapobiegając puszeniu się włosów, nadaje włosom zdrowy połysk.

Moje wrażenia:
Serum przeznaczone do wcierania w skalp w postaci płynu dozowanego wygodną pipetą.

Serum po nałożeniu faktycznie czuć na włosach, są jakby sztywniejsze u nasady, może nawet odrobinę matowe i lepkie, może też dlatego producent zaleca nakładać tylko kilka kropel. Z pewnością serum wpływa na zmniejszone przetłuszczanie się włosów.

Mi zależało na wzmocnieniu włosów, odżywieniu, dodaniu im witalności i zagęszczeniu. Niestety tak się nie stało. Serum nie wpływa na zmniejszenie wypadania włosów.

Nie zauważyłam też innych dodatkowych zalet opisywanych w postaci choćby mniejszego puszenia włosów czy redukcji rozdwojonych końcówek. Nie wiem co to musiałoby być za cudo, aby taka buteleczka wpłynęła na regenerację całego włosa od cebulki po sam koniec.

Nie miałam wygórowanych oczekiwań, w te bujnie opisywane też jakoś nie wierzyłam, ale to serum nie robi praktycznie nic dobrego dla włosów poza odświeżaniem włosów u nasady.

Używałam go bardzo regularnie i nic. Pozostaje mi wierzyć w to, co nie widzialne, że składniki odżywcze wpłynęły choć troszeczkę na moje włosy.

Za to wygodne i estetyczne opakowanie przyda się na następne specyfiki do wcierania we włosy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz