Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 13 marca 2016

Przeciwzmarszczkowo-odżywczy krem do twarzy Avon Naturals Herbal 30+


Krem do cery normalnej i mieszanej. Nietłusta formuła, pomaga skórze zachować elastyczność i jędrność. Zapewnia 24-godzinne nawilżenie. Do stosowania rano i wieczorem. 

Obecnie nie widuje tej serii w katalogu, a ja dopiero się do tego kremu dobrałam z moich zapasów.

Jakie wrażenia?

Szkoda, że go nie ma w ofercie. Krem dobrze nawilża skórę, nie zapycha, szybko się wchłania, nadaje się pod makijaż, a dodatkowo ujędrnia skórę i faktycznie mam wrażenie, jakby odżywiał. Skóra staje się miękka i napięta, więc tu jest właśnie owe działanie przeciwzmarszczkowe. Nie mam jeszcze trzydziestki, ale ten krem z powodzeniem nadaje się także dla dwudziestolatek. 

Krem należy raczej do tych cięższych, tłuściejszych, więc stosuję go na noc, ale gdy zdarzy mi się użyć go na dzień wcale nie obciąża skóry.

Zapach tutaj nie za bardzo mi odpowiada, nie ma w nim nic ładnego, ale nie o to chodzi. 

Fajny krem za nieduże pieniądze, mam nadzieję, że się jeszcze pojawi w katalogu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz