Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 27 czerwca 2017

Intensywnie regenerująca maseczka Pogrubienie i zagęszczenie włosów Bambus & Olej Awokado Biovax



Intensywnie regenerująca maseczka Pogrubienie i zagęszczenie włosów Bambus & Olej Awokado Biovax

Opis producenta
Receptura maseczki zawiera kompleks 3D Bamboo Protect, odbudowujący i pogrubiający strukturę włosa, pobudzający je do wzrostu oraz cementujący uszkodzenia na całej ich długości. Podczas aplikacji dociera on do najbardziej uszkodzonych, newralgicznych miejsc włosa, reperując zniszczenia łodygi. Dzięki temu pasma włosów równomiernie odzyskują zdrowy blask, witalność i sprężystość, nawet na obszarze końcówek. Z odżywionych i dotlenionych cebulek wyrastają zdrowe, mocne, gęste włosy. Aksamitna, luksusowa konsystencja maseczki sprawia, że aplikacja preparatu jest niezwykle przyjemnym doznaniem, sam zaś produkt – wyjątkowo wydajny. Nie spływa z włosów.

Ode mnie
Do jej zakupu zachęciła mnie sama marka Biovax, bo nie miałam dotąd kosmetyków tej firmy. Jako, że jestem na etapie poszukiwania wszelkich cudów dla włosów nazwa „Pogrubienie i zagęszczenie włosów” zabrzmiała obiecująco i skusiłam się na wersję z bambusem i olejem awokado.
Nałożyłam na włosy i czekałam na efekty.

Jak wyszło? Średnio, nie najgorzej, ale też nie najlepiej. Oczekiwałam efektów prawie takich jak przy laminowaniu włosów, ale nie wyszło aż tak idealnie. Może moje oczekiwania były zbyt wygórowane? To w końcu tylko maska do włosów, ale z opisem "pogrubienie i zagęszczenie" faktycznie można się rozmarzyć.

Maska ma gęstą konsystencje, którą dobrze się nakłada oraz nie spływa z włosów, dobrze się trzyma pod czepkiem.

Zapach jak dla mnie neutralny, nie jest ani uciążliwy, ani nie zachwyca. Opakowanie jest poręczne i mimo tego, iż sądziłam, że jest malutkie (w stosunku do litrowych Kallos’ów) to jest całkiem wydajne.

Maska odżywia włosy, wygładza je, dodaje blasku i miękkości oraz ułatwia rozczesywanie włosów.
Z drugiej strony nie pogrubia włosów, a raczej je obciąża. Może powodować szybsze przetłuszczanie się włosów u nasady, więc lepiej nie żałować jej, ale na końcówki włosów niż na skalp.

Do maski dołączony jest czepek foliowy oraz saszetka olejku bambusowego do włosów, polecana do zabezpieczenia włosów po umyciu lub wysuszeniu.

Maska spełnia swoje zadanie, ale nie daje spektakularnych efektów. To jeszcze dla mnie nie "to". Zostanie dobrą alternatywą dla odżywki do włosów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz