Łączna liczba wyświetleń

sobota, 17 marca 2018

Szampon dodający objętości do włosów cienkich i słabych Aussie


Szampon dodający objętości do włosów cienkich i słabych Aussie

Od producenta:
Szampon do włosów cienkich i słabych. Zawarta w nim specjalna formuła z ekstraktem z australijskiego chmielu sprawi, że włosy zyskają objętość i puszystość od nasady aż po same końce.

Ode mnie:
Zaskakujący jest tutaj zapach, mi bardzo się podoba, bo jest inny niż wszystkie. Dodatkowo jest wyczuwalny na włosach po umyciu. Szampon doskonale się pieni, a  co za tym idzie oczyszcza włosy. Jest wydajny, bo nawet mała ilość dobrze się pieni na włosach.
Niestety podczas mycia słabo nawilża włosy oraz je plącze. To jest jego największy minus jak dla mnie.
Co do dodawania objętości to mogę stwierdzić, że włosy są nieco bardziej puszyste, uniesione u nasady oraz przez tę puszystość bujniejsze.
To mój pierwszy szampon Aussie, ciekawa jestem działania innych. Ten może nie jest idealny, ale też nie najgorszy, a przynajmniej zachęca do wypróbowania innych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz