Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 5 sierpnia 2018

Antyperspirant w kulce Kwiatowa świeżość Garnier Mineral Protection 6



Antyperspirant w kulce Kwiatowa świeżość Garnier Mineral Protection 6 Skin + Clothes 48h Non Stop Anti - Perspirant Floral Fresh

Opis producenta:
Pierwszy od Garnier antyperspirant 48h z opatentowaną technologią Mineralite i ekstraktem z Moringi. Technologia 6 w 1 chroni przed: wilgotnością, przykrym zapachem, swędzeniem skóry, nie plami ubrań, nie robi białych ani żółtych śladów. O zapachu świeżych kwiatów

Ode mnie:
Antyperspiranty Garnier Mineral to jedne z moich ulubionych. Kiedyś miałam antyperspirant zarówno w kulce, jak i sprayu z wersji różowej - Garnier Mineral Invisible. O kulce z tej serii więcej tutaj.

Przyznam, że najbardziej lubię sztyfty, ale dla antyperpirantów Garnier Mineral robię wyjątek i mogę je używać zarówno w kulce, jak i sprayu ze względu na ich skuteczność. Chroni przed poceniem, a także przed przykrymi zapachami. Sprawdza się na co dzień, ale także w upalne dni czy przy wysiłku fizycznym.

Dezodorant Garnier Mineral Protection 6 nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza skóry. Dla mnie duży plus za to, że szybko wysycha, bo to właśnie dyskryminowało kulki (to czekanie, aż będzie można założyć bluzkę...).

Ma piękny, kwiatowy zapach, który długo się utrzymuje. Co ważne, nie zostawia również plam na ubraniach. Dodatkowo kulka jest bardzo wydajna i wystarcza na długo. Opakowanie poręczne.

To mój kolejny dobry dezodorant antyperspiracyjny od Garnier :)

2 komentarze:

  1. kiedyś bardzo lubiłam ten antyperspirant, jednak od jakiegoś czasu jest za słaby :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś byłam zadowolona, później mnie rozczarowała kulka i już nie kupuje, teraz Dove na tapecie ;)

    OdpowiedzUsuń