Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 19 maja 2019

LOREAL PEELING OCZYSZCZAJĄCY RARE FLOWERS SKÓRA NORMALNA I MIESZANA



LOREAL PEELING OCZYSZCZAJĄCY RARE FLOWERS SKÓRA NORMALNA I MIESZANA 

Opis producenta:
Peeling do twarzy z odświeżająca formułą z dwoma rodzajami perełek mineralnych przeznaczony dla skóry normalnej i mieszanej. Swoim działaniem skutecznie odblokowuje pory, nie wysuszając skóry. Formuła z ekstraktami z róży oraz lotosu posiada właściwości kojące oraz ochronne i przywracające równowagę skórze. Do użytku 2-3 razy w ciągu tygodnia.

CECHY I WŁAŚCIWOŚCI LOREAL PEELING OCZYSZCZAJĄCY RARE FLOWERS
odświeżający peeling
dwa rodzaje perełek mineralnych
odblokowuje pory
formuła z ekstraktem z róży oraz lotosu
przywraca równowagę skórze

Ode mnie:
Peeling zawiera delikatne drobinki ścierające, które dokładnie oczyszczają twarz. Odblokowuje i oczyszcza pory, odtłuszcza skórę i ją wygładza. Peeling sprawdził się u mnie bardzo dobrze. Cera po jego użyciu jest odświeżona i ujednolicona. Regularne używanie pozwala także rozprawić się z niedoskonałościami i śladami po nich.

2 komentarze:

  1. Sprawdzę, jeśli spotkam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie całkiem dobrze się spisuje :) moja cera potrzebowała już peelingu, bo dawno żadnego "zdzieraka" nie miałam

      Usuń