Łączna liczba wyświetleń

środa, 1 maja 2019

Zużycia kosmetyczne kwietnia


1. Płyn micelarny do demakijażu Carbo Detox Biały Węgiel Bielenda - jest to delikatny płyn, który  dokładnie oczyszcza twarzy, ale nie wysusza skóry.  Dobrze zmywa makijaż, ale dla mnie to bardziej tonik niż płyn micealarny, bo oczy podrażniał.

2. Pasta-detox do mycia twarzy cera mieszana, tłusta, wrażliwa 3 w 1 Carbo Detox Biały Węgiel Bielenda - pasta dobrze oczyszcza i odświeża cerę, wygładza ją, złuszcza martwy naskórek i usuwa resztki makijażu dzięki delikatnym drobinkom peelingującym.

3. Szampon do włosów suchych i zniszczonych z ekstraktem z lnu O`Herbal - szampon dobrze się pieni i oczyszcza skórę głowy. Ma przyjemny ziołowy zapach i jest wydajny, jednak może plątać włosy, więc konieczne jest użycie odżywki. Brak dogłębnego nawilżenia, domknięcia łusek oraz dociążenia włosów, może dlatego, że to szampon ziołowy, bez silikonów.

4. Maska z olejem z dzikiej róży L`biotica - Maseczka nasączona po same brzegi na trwałej tkaninie, która się nie rozrywa podczas nakładania. Dokładnie przylega do twarzy i nie wysycha, ma ładny różany zapach. Sprawia, że cera jest miękka, gładka, elastyczna i ujędrniona. Czuć nawilżenie skóry po jej użyciu. Wpływu na niedoskonałości nie zauważyłam, jednakże cera prezentowała się świeżo i była nieco rozświetlona.

5. Kremowy żel pod prysznic  z ekstraktem z kakao Chocolate Passion Palmolive - czekoladowa  przyjemność pod prysznicem. Żel dobrze się pieni, nie wysusza skóry i  pięknie pachnie.

6. Odżywka nawilżająca Hydro-Control Loton - ma dwufazową formułę, która nawilża włosy i powleka je warstwą ochronną stanowiąc natychmiastowy ratunek dla włosów i wygładzenie. Świetnie działa na włosy.

7. Micealarny żel nawilżający do mycia twarzy Be Beauty - delikatny żel myjący, który odświeża i oczyszcza skórę, a jednocześnie pozostawia ją nawilżoną. Bardzo dobry produkt.

8. Krem Nivea Q10 PLUS C na noc - Krem Q10 PLUS C zapewnia cerze odpowiednią regenerację przez noc niwelując oznaki zmęczenia czy pierwszych zmarszczek. Odpowiednio nawilża i odżywia cerę poprzez szybkie wchłanianie się w skórę bez uczucia lepkości czy tłustego filtra. W efekcie cera staje się wygładzona i ujędrniona. Przy dłuższym stosowaniu drobne zmarszczki stają się wygładzone, a skóra jest napięta i gładka. Idealny do "walki" z pierwszymi zmarszczkami. To moje drugie opakowanie.

9. Naomi Campbell Private woda toaletowa dla kobiet Private jest czarujący, słodki, seksowny i uwodzicielski. Należy do zapachów mocnych, słodkich i trwałych. Połączenie nut owocowych i kwiatowych podkreślonych wanilią. Wyrafinowany, ale i z kuszącym pazurem.

10. Mleczko do demakijażu Avon True Colour - mój hit z Avon do demakijażu oczu, od lat nie ma sobie równych i zawsze wracam i tak tylko do niego. Nie pozostawia tłustej warstwy, pielęgnuje okolice oczu i rzęsy, nie podrażnia. Zużyłam już kilkanaście opakowań tego mleczka.

7 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tego mleczka a Avon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja je uwielbiam :) od kilku dobrych już lat ;)

      Usuń
  2. Lubię żele Palmolive. Miesiąc temu zużyłam wariant kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam żel i polubiłam i ten zapach :) Mleczko Avon miałam ale dawno i chyba mnie nie zachwycił specjalnie skoro więcej nie kupiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się - to mleczko do demakijażu jest rewelacyjne ;) ogólnie na przestrzeni jakiegoś hmm roku? chyba tak, polubiłam się bardzo z kosmetykami Avon i coraz cześciej je zamawiam, również kolorówkę ;) to mnie właśnie skłoniło do tego, żeby założyć u nich konto https://start.avonpolska.pl/zalozkonto gdyż teraz zakupy są dużo szybsze i wygodniejsze

    OdpowiedzUsuń