Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 20 maja 2019

Regenerująco-łagodzący krem do twarzy Bielenda Professional Edition


Regenerująco-łagodzący krem do twarzy Bielenda Professional Edition
Opis producenta:

Med-Care - profesjonalna regeneracja skóry podrażnionej
Post-Treatment - ochrona skóry po zabiegach medycyny estetycznej i dermokosmetycznych
Intensywne nawilżenie i ukojenie
Skuteczne łagodzenie podrażnień

Przeznaczenie:
Skóra wymagająca regeneracji
Po zabiegach medycyny estetycznej

Ode mnie:

Krem przeznaczony w szczególności do skóry wymagającej regeneracji, po zabiegach medycyny estetycznej. Rekomendowany w grupie wiekowej powyżej 30 lat. Zawiera wysokie stężenie składników aktywnych, przez co intensywnie nawilża skórę. Niestety w moim przypadku przy cerze mieszanej z przewagą do tłustej (strefa T) ten krem nie sprawdził się. Cera po jego nałożeniu bardzo się świeci, na dzień psuje efekt makijażu, a nawet najbardziej matujący podkład nie zmatowi przy nim cery. Na noc krem jest także dla mnie zbyt treściwy, bo zapycha pory. 
Jest to wariant kremu Bielenda SupremeLab po prostu nie dla mnie, choć liczyłam że coś mnie w nim pozytywnie zaskoczy, bo nie raz kremy nawilżające mają bardzo uniwersalną formułę i pasują do każdego typu cery. Krem jednak okazał się dla mnie za ciężki i za tłusty. Sądzę że seria Acid Fusion 3.0 byłaby z gamy tych kremów najodpowiedniejsza dla mnie. 
Przekazałam go dalej, z myślą że w przypadku cery suchej lub dojrzałej sprawdzi się o wiele lepiej.


2 komentarze:

  1. Z wielką chęcią kiedyś wypróbuję, myślę, że dobrze by się u mnie sprawdził ten krem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do cery suchej, wrażliwej lub dojrzałej na pewno :) dla tłustej i mieszanej niekoniecznie

      Usuń