Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 sierpnia 2012

Koloryzacja włosów z Henna Color

Recenzje kosmetyków VENITA zacznę od balsamu koloryzującego do włosów, od którego wszystko się zaczęło.


Ziołowy balsam do koloryzacji włosów z ekstraktem z henny, VENITA 

Koszt: 8 zł

Zdecydowanie najlepsza forma koloryzacji włosów dla osób ceniących sobie naturalne składniki jak i efekty. Uwielbiam bawić się kolorem brązowym, bo taki też mam naturalny. Nie lubię jednak być przywiązana do jednego koloru własnych włosów, dlatego wybieram farbę, która nie zmienia drastycznie mojego koloru naturalnego, lecz podkreśla go. Z każdym myciem odcień powoli się zmienia, a to ja decyduję kiedy go ponownie wzmocnić, kolejną koloryzacją, która na tle innych jest delikatna i bezpieczna. Nadaje włosom piękny, ale naturalny kolor, nie niszczy ich, a do tego jest na bazie naturalnych składników i nic nie trzeba mieszać bo jest w wygodnej tubce i kładę go bezpośrednio na włosy. 

A teraz moje ulubione zastosowanie tego balsamu koloryzującego :)

Nie spotkałam żadnej innej farby, która dałaby mi mój wymarzony efekt a za razem uratowała włosy po nieszczęsnych zabiegach fryzjerskich. Zawsze marzyły mi się pasemka, balejaże, ale nie tak krzykliwe tylko w dwóch odcieniach brązu. Fryzjerki załamywały ręce i żądały wygórowanych cen za dekoloryzację (usunięcie intensywnego brązu podchodzącego pod czerń) oraz rozjaśnianie i nałożenie koloru na tak przygotowane włosy pożądanego przeze mnie (ciemny blond lub jasny brąz).

Przejdźmy do sedna...

Polecam nakładać tę farbę na rozjaśnione włosy, gdy jasny kolor nie wyszedł lub gdy chcemy mieć naturalnie wyglądające refleksy we włosach czy pasemka. Efekt końcowy daje wówczas widoczny efekt kilku różnych tonów - jeśli oczywiście taki chcemy mieć. Rozjaśnione włosy pięknie i nieco jaśniej "chwytają" kolor, reszta ciemniejszych zostaje podkreślona w wybranym kolorze.
Od tej pory sama sięgam po rozjaśniacz, a gdy efekt mi się nie podoba nakładam ziołowy balsam i bez obaw mam różnorodne i ładne kolory na włosach. 
Zabiegi warte kilkuset złotych w domu za kilkanaście ;)

Mój kolor: Czekolada 115

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz