Łączna liczba wyświetleń

piątek, 24 sierpnia 2012

Recenzja kosmetyków Venita


Balsam do włosów Ekstrakt z zielonej herbaty i ginko biloba, 400 ml

Jest to balsam bez spłukiwania, który ma regenerować włosy i ułatwiać ich rozczesywanie oraz układanie. Bardzo lubię kosmetyki bez spłukiwania, bo moje włosy często po suszeniu suszarką staja się niesforne i sianowate, więc to u mnie kosmetyk obowiązkowy. Wtedy potrzebny jest mi lekki, nie obciążający dopiero co umytych włosów, kosmetyk jak Venita Balm. Przyjemny zapach to dodatkowy atut, a zielona herbata pachnie świeżo i ładnie. Nie skleja włosów, ujarzmia puszenie i wygładza. Butelka ma wygodny kształt i ma dużą pojemność, dzięki czemu wystarczy na dłużej. Jestem za :)


Balsam rozświetlający Body Care, 200 ml 

Zawiera drobinki złota dzięki którym nadaje skórze piękną złocistą poświatę. Kosmetyk obowiązkowy na lato lub szczególne okazje, kiedy chcemy pięknie błyszczeć. Efekt po nałożeniu balsamu nie jest bardzo intensywny, lecz subtelny. Drobinki są zauważalne z bliska, z daleka zaś ciało wygląda na nieco rozświetlone. Oprócz tego dobrze nawilża skórę i ma delikatny zapach. Idealny do podkreślenia opalenizny.

Rozgrzewający krem do stóp Arctic Natural Care, 75 g

Krem z papryką chili! Zapach ma lekko korzenny, ale jeśli komuś nie odpowiada wystarczy założyć na stopy skarpetki - efekt ocieplenia będzie podwójny, a i krem dobrze się wchłonie. W sam raz dla zmarzluchów takich jak ja. Zawsze zimą mam kiepskie krążenie w stopach, przez co potrafią być zimne przez kilka godzin mimo ich ogrzewania. Teraz taka niepozorna tubka uratuje mnie - mam nadzieję - przed srogą zimą. Na 100%-tową sprawdzalność muszę poczekać do zimy. A teraz poradził sobie całkiem nieźle.

Podsumowując: wszystkie kosmetyki spisały się bardzo dobrze. Zapewnienia producenta opisane na produktach były zgodne z działaniem kosmetyków. Chętnie sięgnę po Venitę zamiast drogich i przereklamowanych marek.

1 komentarz:

  1. Kusząco brzmi :D Chętnie sięgnę po te kosmetyki, szczególnie po krem do stóp.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń